Saltar a continguts

Institut de Gestió Estratègica, Promoció Econòmica i Societat de la Informació

#[eBDLocale.literal(navegacio)]

Menú principal

Eines de gestió

Presentació

Un dels objectius prioritaris de l'àrea de Societat de la Informació és la innovació per facilitar l'accés a la e-administració a través de les noves tecnologies, com a eina de motor de modernització de la societat i millora dels serveis de l'adminstració.

Eines desenvolupades
Extranet de gestió d'activitats del programa "Viu l'estiu" per a entitats.

"Viu l'Estiu" és una guia de totes les activitats lúdiques, esportives, de lleure, culturals, etc. dirigides als infants i joves de la nostra ciutat per gaudir de l'estiu.

Per tal de recollir i donar a les famílies una oferta completa i útil de les activitats d'estiu que les entitats santcugatenques organitzen, s'ha implementar un sistema d'introducció i actualització de dades que es durà a terme a través de la web municipal per que les mateixes entitats participants accedeixin a la extranet mitjançant un nom d'usuari i una contrasenya i actualitzin la informació d'anys anteriors o, en cas d'una activitat nova, omplint una fitxa nova.

Publicació de la informació

La informació es publicarà juntament amb la Revista Municipal. Es pot consultar també tota la informació a la pàgina web de l'Ajuntament.

Enllaç: Viu l'estiu 2008  
Extranet de gestió dels calendaris esportius per entitats esportives i l'OMET

Aquesta eina de gestió ofereix a les entitats esportives una extranet per poder gestionar la informació dels seus equips i programar els partits dins de les seves franges.

Per altra banda, posa a disposició de l'OMET una aplicació intranet de gestió de la informació i de generació de llistes i informes.

Gestió d'Atenció Ciutadana
Intranet de gestió de la informació per a l'Atenció Ciutadana i servei 010.

Desenvolupament del sistema d'informació que utilitza el servei d'atenció ciutadana i el 010, que permet actualitzar en temps real la informació disponible del directori i del tràmits i serveis, així com la publicació a l'entorn del web municipal.

La informació es donarà consistentment per tots els canals d'atenció: presencial, telefònic, publicació i quioscos informatius, així com a serveis externs complementaris via web services (iSAC).